NTT is a leading global IT solutions and services organisation that brings together people, data and things to create a better and more sustainable future.
In today's 'iNTTerconnected' world, connections matter more now than ever.
By bringing together talented people, world-class technology partners and emerging innovators, we help our clients solve some of the world's most significant technological, business and societal challenges.
With people at the heart of our success, NTT is committed to attracting and growing the best talent and providing an environment where everyone feels they can belong and their contribution matters.
**More about this career opportunity**
- ** Como será o seu dia a dia de trabalho?
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Sua principal responsabilidade nesta função será, inicialmente, mapear e documentar processos fim a fim na diretoria de Operações, assim como as instruções de trabalho, envolvendo áreas como Inside Sales, Compras, Contratos entre outras.
**Quais serão as suas responsabilidades?
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- Conhecimento em BPMN;
- Documentar de forma clara e organizada os processos e fluxos da diretoria de Operações;
- Apoiar demais ações no time de Governança (quando necessário)
- Identificar oportunidades de melhoria nos processos atuais;
- Promover treinamento para as áreas envolvidas;
- Desenvolver relatórios para reporte do andamento dos projetos.
**O que esperamos que você possua?
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Conhecimento em BPMN- Microsoft Office (Excel, Power Point e Visio).
- Experiências com estruturação de novos processos, proposição de melhorias, reports gerenciais, KPI, cronograma, controle de prazos e riscos;
- Conhecimento em ferramentas de suporte à gestão de atividades e controles (ex.
: Jira, Confluence, Monday, Asana, Trello);
- Graduação em curso ou completa em áreas afins;
- Inglês Intermediário
**Como você pode se destacar?
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- Desejável conhecimento em ferramentas de ITSM - Preferencialmente Service Now
- Desejável certificação ou conhecimento ITIL;
- Espanhol intermediário
**A career at NTT means**:
- Being part of a **global pioneer -** where you gain exposure to our Fortune 500 clients and world-leading global technology partners and work with a network of over 40,000 smart and diverse colleagues across 57 countries, delivering services in over 200 countries.
- Being at the forefront of **cutting-edge technology -** backed with a 150-year heritage of using technology for good.
With 40% of the world's internet traffic running on our network and where Emoji were first invented, you can be proud of the group's many new 'firsts'.
- ** Making a difference -** by doing meaningful work that helps to shape the future for our clients, and across industries and communities around the world.
- Being **your best self -** in a progressive 'Connected Working' environment that promotes flexibility, connection and wellbeing.
Where diversity and different perspectives are embraced to ensure equal opportunities for all.
- Having ongoing opportunities to **own and develop your career -** with a personal and professional development plan and access to the broadest learning offerings in the industry.