**Activities**:
- Conduct daily walkthroughs to ensure clean and organized office
- Support with reception, guest support and management of building access passes, safety and security support
- Create a positive first impression as you greet clients, guests, and visiting employees
- Provide information and direction to vendors, facilities staff and other service providers as required to ensure excellent coordination and execution of work, with mínimal disruption
- Coordinate site operations in accordance with all agreed policies, procedures and contract scope
- Respond to all work orders in a timely manner, ensuring KPI compliance and excellent customer service
- Identify opportunities for improved operation and service excellence, making recommendations for conduct site inspections and assessments to ensure all building procedures and performance measures are maintained at all times and the provision of a safe workplace
- Provide coordination and support events, meeting and conference facilities as required
- Deliver an exceptional quality of service, as reflected by client feedback
- Identify and respond to any financial or budgeting related issues
- Ensure prompt and accurate management of purchase orders in finance systems
**Requirements**:
- Degree in Hospitality or other similar courses
- Solid experience with hospitality and VIP service
- Excellent organization and communication skills, both oral and written
- Fluency in English (mandatory)
**Location**: São Paulo, SP
A JLL tem uma cultura diversa e inclusiva.
Estamos comprometidos em criar um ambiente em que todos se sintam valorizados e capacitados para atingir o seu potencial, independentemente de deficiência, raça, etnia, idade, religião, sexo biológico, identidade de gênero, orientação sexual, expressão de gênero ou biotipo.
Sobre a JLL
A JLL (Jones Lang LaSalle) é líder na prestação de serviços imobiliários e em gestão de investimentos.
Moldamos o futuro do mercado imobiliário por um mundo melhor, usando as mais avançadas tecnologias para criar oportunidades recompensadoras, espaços incríveis e soluções sustentáveis para nossos clientes, nossas pessoas e todos que nos cercam.
A JLL é uma empresa Fortune 500, com receita anual de US$ 19,4 bilhões, operações em mais de 80 países e uma força de trabalho de mais de 100.000 pessoas em todo o mundo.
Estamos no Brasil desde 1996, com sede em São Paulo e escritório regional no Rio de Janeiro.
Nossa equipe é formada por cerca de 1.000 profissionais prontos para atuar em qualquer lugar do país.
Serviços oferecidos no Brasil: Locação | Aquisição e Vendas | Consultoria e Avaliação | Gerenciamento de Propriedades | Gerenciamento de Facilities | Engenharia e Manutenção Predial | Projetos e Obras | Design & Build
Setores de atuação: Escritório | Industrial | Varejo | Hotel | Healthcare | Educação | Data Center || Residencial em Portugal