JLL supports the Whole You, personally and professionally.
**Atividades**:
Coordenar as atividades de serviços de limpeza, controle de pragas, segurança, recepção, controle de acesso, gestão de resíduos, jardinagem e paisagismo, expedição, reservas de salas e ocupação e alimentação (soft facilities)
Acompanhar rotinas de manutenção (serviços de hidráulica, elétrica, HVAC, etc)
Avaliar o desempenho das equipes terceiras e propor alternativas para melhorar o fluxo de trabalho
Acompanhar orçamentos, despesas e custos previstos
Realizar vistorias diárias, semanais e mensais na operação
Realizar a gestão e cumprimento de SLAs e KPI's estabelecidos para entrega de relatórios
Coordenar a abertura e fechamento de chamados
Controlar estoque de insumos e compras mensais
Assegurar padrões de qualidade de atendimento ao cliente
**Requisitos**:
Superior cursando ou completo, preferencialmente em Engenharia, Administração, Hotelaria ou áreas afins
Experiência em Facilities
Diferencial experiência em bancos
Diferencial conhecimentos em Manutenção predial
Conhecimentos de Pacote Office
A JLL tem uma cultura diversa e inclusiva.
Estamos comprometidos em criar um ambiente em que todos se sintam valorizados e capacitados para atingir o seu potencial, independentemente de deficiência, raça, etnia, idade, religião, sexo biológico, identidade de gênero, orientação sexual, expressão de gênero ou biotipo.
Personalized benefits that support personal well-being and growth:
JLL recognizes the impact that the workplace can have on your wellness, so we offer a supportive culture and comprehensive benefits package that prioritizes mental, physical and emotional health.
About JLL
- We're JLL—a leading professional services and investment management firm specializing in real estate.
We have operations in over 80 countries and a workforce of over 102,000 individuals around the world who help real estate owners, occupiers and investors achieve their business ambitions.
As a global Fortune 500 company, we also have an inherent responsibility to drive sustainability and corporate social responsibility.
That's why we're committed to our purpose to shape the future of real estate for a better world.
We're using the most advanced technology to create rewarding opportunities, amazing spaces and sustainable real estate solutions for our clients, our people, and our communities.
Our core values of teamwork, ethics and excellence are also fundamental to everything we do and we're honored to be recognized with awards for our success by organizations both globally and locally.
Creating a diverse and inclusive culture where we all feel welcomed, valued and empowered to achieve our full potential is important to who we are today and where we're headed in the future.
And we know that unique backgrounds, experiences and perspectives help us think bigger, spark innovation and succeed together.