Company Description
Seja em áreas de mobilidade, bens de consumo, tecnologia industrial, energia e de construção ou no desenvolvimento de novos modelos de negócios: A Bosch faz uma contribuição decisiva para melhorar a qualidade de vida desta geração e das que virão.
Isto só é possível com um network global de mais de 410 mil colaboradores altamente comprometidos, que quebram barreiras todos os dias.
**Job Description**:
- Systematically steering the UX portfolio for a given area;
- Being the main contact person for UX for a given domain / customer;
- Establishing and maintaining a strong network on CI and customer side for a given area;
- Inspiring customers about how to implement UX mindset and tools;
- Having an overview about a domain, identifying and leveraging synergies between different topics and sharing them with the team and customers;
- Identifying new fields or opportunities for UX within the given domain;
- Acquiring new UX projects based on consulting activities;
- Supporting customers in understanding how to implement UX in their projects;
- Supporting UX teams in understanding the customer's problem, context and background of the topic,defining UX competencies needed in a project, supporting the hand-over to UX Lead;
- Planning, organizing and running workshops for UX topics
- Selectively, doing operative task in projects (e.g.
research, design, leading activities etc.
);
**Qualifications**:
Professional with broad/extensive knowledge in own specialized UX field of user research or UX design;
- Relevant work experience as UX Professional (UX Enabling, UX Projects, UX Consulting);
- Works independently with limited supervision within work agreements; end results reviewed periodically by manager.
Sets own priorities and discusses planning with dependent activity owners and internal customers;
- Solves difficult and very often complex challenges related to UX workshops, UX trainings, UX events, and processes;
- Deep understanding of organizational, strategic context and the way to become more user
- and customer centric;
- In-depth knowledge implementing components increasing UX maturity (Strategy, People, Processes,Places).
;
- It is also required good language skills, being fluent English and Portuguese (preferably as native language) the minimum requirement, Spanish and/or German as desired.
- In this position the person will have many (virtual) interactions with the team in US and possibly also interactions with colleagues around the world.
Therefore an open minded person, who values the diversity as an asset is highly welcome;
Additional Information**
Àrea contratante**: CI/AC-AM;
**Prazo de inscrição**: 24/02/22;
**Benefícios**:
Além de te proporcionar uma incrível experiência e desenvolvimento profissional, também contamos com o nosso pacote de benefícios:
- Aqui você tem garantida uma **assistência médica** e **odontológica** de qualidade para você e sua família, além de iniciativas de saúde que visam te apoiar no cuidado com sua qualidade de vida;
- Temos um processo de **remuneração variável **que conecta o **desempenho da empresa (PLR)** e sua **contribuição individual** (metas);
- Aqui também você tem possibilidades de conversar com seu gestor para trabalhar em diferentes modalidades de **jornadas flexíveis **(home office, part time, turnos administrativos);
- Temos também **convênios com farmácias** e/ou políticas de **subsídio** para compra de **medicamentos**;
- Nossas plantas contam com **restaurantes próprios** com alimentação de qualidade (nas localidades em que não temos essa estrutura, oferecemos VA);
- Contamos com **fretado** para facilitar seu deslocamento e/ou **vale transporte**, bem como vagas em **estacionamento interno sem custo**, caso prefira vir com carro próprio;
- Para contribuir com seu futuro, oferecemos um **plano de previdência privada**;
- Ofertamos **benefícios de fim de ano** para você e sua família;
- Seguro de vida em grupo;
- Clube para atividades esportivas e de lazer;
- Vaga elegível ao programa de indicações >**indica **aí (conforme OT 1.A 132 Ed 1).