A MRM é uma agência full-service, com maior foco em digital, do McCann Worldgroup, unidade do Grupo Interpublic (IPG).
Uma agência que acredita no poder das intersecções entre estratégia, criatividade e tecnologia, suportado por dados, para criar experiências totalmente humanas.
Sob a liderança de Fábio Souza (CEO), atua a partir do modelo híbrido de agência e consultoria de transformação digital.
Fortalecemos o relacionamento entre negócios e pessoas, ajudando marcas a encontrarem seu propósito, aprofundar suas relações e criar experiências que gerem crescimento.
Na sua atuação, encontram-se entregas de branding, campanhas integradas, mídia digital e performance, ad-tech, CRM, programas de fidelidade, transformação e inovação, soluções de Commerce.
Está posicionada desde 2017 como Global Digital Agency Leader pelo Gartner e como Best Workplace for Innovators na lista de 2020 da Fast Company.
Com centros de excelência em tecnologia espalhados em todo o mundo e parceria com as principais plataformas de Martech (Salesforce, Adobe e Google), tem entre seus clientes no Brasil empresas como General Motors, Mastercard, Bayer, Latam Airlines, Diageo, Leroy Merlin, Banco Pan, Caixa Vida e Previdência entre outros.
/n Education : Bachelor's degree in Business Administration, Engineering, Marketing, Advertising or related fields, or equivalent experience.
Technical Knowledge : Web analytics, digital marketing, digital media.
Skills : Organization; excellent verbal and written communication; time management skills; attention to detail; ability to use data to make business recommendations and evaluate results; ability to proactively solve problems and develop original ideas, approaches, and solutions.
Language Proficiency : Advanced Portuguese and English, Intermediate Spanish.
Experience : 1 to 2 years – data strategy, marketing, advertising, working closely with agencies and partners.
Software and Tools Knowledge : Adobe or Google Analytics, MS Office.
/n Conduct web analytics analyses and transform insights into business recommendations and opportunities (improvements, A/B testing, personalization, CRO).
Monitor and report campaign media results in collaboration with agencies and analyze how these results affect user behavior/navigation within the platforms.
Responsible for ensuring data quality within strict protocols.
Monitor and suggest improvements for web analytics tagging on the client's websites.
Partner with Test & Learn (Adobe Target and Audience) and adjacent teams to accomplish objectives based on global KPIs.