About JLL
- We’re JLL—a leading professional services and investment management firm specializing in real estate. We have operations in over 80 countries and a workforce of over 91,000 individuals around the world who help real estate owners, occupiers and investors achieve their business ambitions. As a global Fortune 500 company, we also have an inherent responsibility to drive sustainability and corporate social responsibility. That’s why we’re committed to our purpose to shape the future of real estate for a better world. We’re using the most advanced technology to create rewarding opportunities, amazing spaces and sustainable real estate solutions for our clients, our people and our communities.
Our core values of teamwork, ethics and excellence are also fundamental to everything we do and we’re honored to be recognized with awards for our success by organizations both globally and locally.
Creating a diverse and inclusive culture where we all feel welcomed, valued and empowered to achieve our full potential is important to who we are today and where we’re headed in the future. And we know that unique backgrounds, experiences and perspectives help us think bigger, spark innovation and succeed together.
Coordenar o recebimento de solicitações e direcionar aos lideres de equipe, para seguimento do processo de execução.
Manter um relacionamento próximo com todos os prestadores de serviços e tratar de questões com os fornecedores de forma adequada a resolver problemas que impactem os resultados de satisfação do cliente.
Atuar na emissão dos pedidos de compra e concluir os mesmos no menor tempo de emissão possível, permitindo que a operação não sofra impactos com a falta de emissão de pedido e contratação de serviços e produtos. Acompanhar o saldo de pedidos abertos por período anual, garantindo que os mesmos tenham saldo suficiente para absorver os fraturamentos. Receber e conferir todas as notas fiscais dos fornecedores e manter um controle apurado sobre os pagamentos.
Manter a planilha de controle de notas fiscais atualizada (contas e códigos de fornecedor), prosseguindo com os lançamentos de forma adequada para que o fechamento mensal seja efetuado na melhor previsão possível.
Demonstrar suporte efetivo ao cliente e gerenciamento de relacionamento, sendo evidenciado pelo feedback positivo e pesquisas com clientes.
What you can expect from us
We succeed together and believe the best inspire the best, so we invest in supporting each other, learning together and celebrating our success.
Our Total Rewards program reflects our commitment to helping you achieve your career ambitions, recognizing your contributions, investing in your well-being and providing competitive benefits and pay.