A Career at HARMAN
As a technology leader that is rapidly on the move, HARMAN is filled with people who are focused on making life better.
Innovation, inclusivity and teamwork are a part of our DNA.
When you add that to the challenges we take on and solve together, you'll discover that at HARMAN you can grow, make a difference and be proud of the work you do every day.
- Analisar e dar suporte aos usuários na utilização da tecnologia de microinformática, via telefone ou presencial.
Efetuar a instalação, configuração e manutenção de sistemas de informática e suporte pessoalmente ou via sistema remoto;
- Administrar os processos relativos tecnologia de comunicação;
- Realizar atividades técnicas no desenvolvimento e suporte a sistemas de informação e soluções tecnológicas específicas, em diversos módulos;
- Acompanhar e controlar as atividades da prestação de serviços terceirizados relacionados a área;
- Monitorar o faturamento e pagamento de contas relacionadas aos serviços de comunicação, tais como telefonia móvel, fixa, internet e links de comunicação diversos.
HARMAN is an Equal Opportunity /Affirmative Action employer.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race,color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin,disability or Protected Veterans status.
HARMAN offers a great work environment, challenging career opportunities, professional training and competitive compensation.
)